Yettel - Mobile Network Operator
Working Hours
- Monday 08:00-20:00
- Tuesday 08:00-20:00
- Wednesday 08:00-20:00
- Thursday 08:00-20:00
- Friday 08:00-20:00
- Saturday 09:00-16:00
- Sunday closed
Manage your profile completely free! Confirm and update information, respond to reviews and communicate with your customers.
Reviews
Dobar dan,ovo pisem umesto moje mame koja je vas korisnik godinama.Pre izvesnog vremena moja majka je dobila ponudu da uzme ugovor za starije,ugovor je povoljan i tu nema nikakvih problema.Problem je placanje,majka bude veci deo meseca kod mene ali bude i kod sinova.Posto nestize nikakav racun tako se i placa.Zar stvarno mislite da ste starijoj osobi ucinili uslugu tim ugovoram?Znaci stigne poruka koju ona ni nezna da otvori ekspozitura za koju i nezna gde je.Ja placam u posti neznam ni koliko treba samo na osnovu te poruke uplatim.Smesno bi bilo da nije zalosno.Tri puta sam bila u Rumi u ekspozituri i molila da saljete racun na moju adresu ali se nista ne menja,Ja neznam koliki je mesecni iznos,ni koliko duguje?prosli mesec sam uplatila 1.500 posle sam videla poruku da duguje 1,045.67 danas stize poruka da uplati dug ali koliko opet da nagadjam,stvarno ovo vam je usluga boli glava ali izgleda samo mene.Ako mozete ovde nesto da promenite promenite ili cu mamu premestiti kod mts-a gde znam da ce racun stizati kako treba i da znam koliko da platim.ugovor ste poslali na moju adresu,broj ste ustupili nekim preprodavcima koji sad zovu i salju postu na moju adresu na mamino ime a racun niste u stanju poslati.
- 17-05-2021
If you have noticed an error in the published data, please contact us.