NLB Komercijalna Banka
- Vatroslava Jagića 1, 11050 Beograd (Zvezdara)
- 011/2018-600
- All locations on the map (258)
- Managed by PlanPlus
Working Hours
- Monday 09:00-16:00
- Tuesday 09:00-16:00
- Wednesday 09:00-16:00
- Thursday 09:00-16:00
- Friday 09:00-16:00
- Saturday closed
- Sunday closed
Reviews
Sramota jedna, klijenti su van na poslednjem mestu u Srbiji. Zasto u Sloveniji ne napisete na site -u da radite od 8-20h, a kada odete u filijalu vidite 50 ljudi koji se guraju na kisi jer banka radi od 9-16h. Stidite se.
- 12-05-2023
Banka u kojoj portir ima ulogu serifa, obraca se referentima sa ' kolega'! Glasan, nekulturan i svi koji cekaju, znaju da ste Vi usli i da idete do Vase sefa. Nedopustivo!!! Mimo brojeva koje klijenti uzmu samovoljno prilazi i po svojoj volji pusta klijente koji nisu na redu da prilaze salteru. Demonstracija bezobrazluka! Gospodo, Vi ste tu radi nas, a ne mi radi Vas. Zaobici filijalu u sirokom luku!
- 19-08-2022
Najgora Ekspozitura, na čelu sa nevaspitanom i bezobraznom Svetlanom Trnavac.
- 05-11-2019
Najgora ekspozitura. Ponasaju se krajnje neprofesionalno. Mi budale koje uzmemo broj cekamo satima dok sluzbenice usluzuju po volji klijente koji su dosli samo da nesto 'pitaju' . A kakvi su radnici takva je i šefica. Konkretno radi se o radnici na šalteru Katarini Mihailović i njenoj šefici Tatjani Vukosavljević. Valjda će neko od nadležnih da se potrudi da dovede u red ovu ekspozituru koja je sramota za Komercijalnu banku. Ako je uvedeno da se klijenti prozivaju po redu NADLEŽNI potrudite se da tako i bude, pošto u ovoj ekspozituri očito ne poštuju to. Zna se ko može preko reda i mislim da niko za trudnicu,invalida neće praviti problem ali za one koji bi samo nešto da pitaju odgovor treba da bude KAD DOĐETE NA RED - UZMITE BROJ.
- 11-09-2019
Ja sam ocajna sa ovom bankom generalno i ovo se ne odnosi samo na naznacenu filijalu. Neverovatno spora usluga i nestrucna. Cekala sam pola sata, a bila sam sledeca jer radnica se vrtela okolo i cackala mobilni telefon. Kada je odlucila da stisne promenu broja i kada me je primila iskljucila mi je karticu koju mi je rekla da cu koristiti dok ne dobijem novu. Bez mogucnosti koriscenja svog novca sam bila 7 dana, a onda da bude jos gore, urucili su mi karticu i jos jednu za internet kupovinu koju nisam mogla da koristim. Naime, aplikacija na telefonu nema mogucnost prebacivanja sredstava sa jedne na drugu karticu. Onda sam izgubila pola dana sa call centrom i na kraju poslala mail na koji jos cekam odgovor. Aplikacija na telefonu je katastrofalna, ucitava se nekada i po 2, 3 minuta. Konfuzna je i nepregleda. Fale osnovne stvari kao sto su prikaz dinarskog i deviznog racuna (racun se moze videti samo kroz menjacnicu), kontakt...Jos mi je radnica danas ponudila premijum tekuci racun i da placam odrzavanje oko 600 rsd. Pa samo se mogu nasmejati na to. Ocajna sam
- 13-08-2019
Nigde nisam videla vise zaposlenih da se vrzmaju, a vecu guzvu, preko 20 ljudi ceka.
- 11-03-2019
If you have noticed an error in the published data, please contact us.