Nepo System IT - Computer Service Center
Manage your profile completely free! Confirm and update information, respond to reviews and communicate with your customers.
Address
-
On-street parking:
Zona 4 (plava) (200 m)
-
Parking garaža Klare Cetkin 1
Klare Cetkin 1B (203 m)
Reviews
Obratila sam se Nepo Systemu kako bih dobila informaciju o mogucnosti i ceni popravke HP laptopa na koji je prosuta tecnost. Informacija koju sam dobila je da Nepo System mora da kreira reklamaciju koja ce ici preko Gigatrona, gde je uredjaj kupljen, jer je uredjaj i dalje pod garancijom, iako sam rekla da znam da garancija ne pokriva takav slucaj i da me samo interesuje da li moze da se popravi i koliko bi to kostalo. Dobila sam odgovor da reklamacija svejedno mora da se podnese 'jer je takva rutina', ali da ce se traziti procena i ponuda popravke 'ukoliko je garancija ne pokriva'. 29 dana od podnosenja reklamacije, dobila sam SMS da je ista odbijena 'jer je po uredjaju prolivena tecnost' i kako uredjaj mogu pokupiti gde sam ga i ostavila. Gospodje na adresi nisu mogle da mi odgovore na pitanje zasto nisam dobila nikakvu ponudu za popravku, ali i kako je u sistemu stajala napomena 'kako cena popravke premasuje cenu uredjaja, te da je to verovatni razlog zasto su u servisu mislili da ne treba da daju ikakvu ponudu'. Svoj racunar posle toga nisam odnela u AIGO, prema uputu Nepo Systema, vec u drugi servis, koji je gresku otklonio 4 sata kasnije uz naknadu 5 puta manju od cene uredjaja. Malo je reci da o Nepo Systemu i njihovom nacinu poslovanja i ophodjenja prema klijentima imam iskljucivo lose reci. Potrazite pomoc na drugom mestu.
- 09-12-2021
Katastrofa. Pri redovnom servisu su bateriju ili zamenili bez mog znanja za neku koja ne radi ni malo, ili otkacili neki od kablova. Sad se naravno prave ludi i traze 8000 za zamenu. Uredjaj je pod garancijom. Ne znam koji po redu je ovo problem sa istim servisom, kad god mi se vrati uredjaj od njihove gluposti pod nazivom 'godisnji servis' uvek dodje do kvara koji pokusaju da svale na mene. Sledeci korak je inspekcija pa da vidimo sta ste uradili. Nulu bih vam dala da mogu.
- 19-10-2020
Nekoretkno poslovanje kao i netransparentna komunikacija u pogledu rokova popravke uredjaja (koji je bio van garancije u mom slucaju). Za dijagnostiku ociglednog kvara (polomljen nosas monitora) im je bio potreban jedan i po dan, a nakon toga ni nedelju dana kasnije nisu bili sposobni da mi kazu da li mogu da nabave delove i da poprave uredjaj ili ne! Nakon toga sam preuzeo laptop, a uslugu 'dijagnostike' su mi naplatili 1800 dinara. Zaobilaziti u sirokom luku osim ako uredjaj nije pod garancijom (pretpostavljam da tada zbog ugovora sa proizvodjacem moraju da budu savesniji) P.S. Isti kvar je u drugom servisu popravljen za 3 dana.
- 23-09-2020
If you have noticed an error in the published data, please contact us.