Adresa
- Ivana Milutinovića 81A, 11211 Borča
- Borča
-
Borča raskršće (163 m)
- 95
- 101N
- 104
- 105L
-
Valjevskog odreda (222 m)
- 95
- 101N
- 101Nb
- 101Na
- 104
- 105L
Radno vreme
- Ponedeljak 08:00-20:00
- Utorak 08:00-20:00
- Sreda 08:00-20:00
- Četvrtak 08:00-20:00
- Petak 08:00-20:00
- Subota ne radi
- Nedelja ne radi
Recenzije
Uzas i katastrofalan nacin saradnje sa njima bolje je nemati nista nego ovo sr...e. Niko nista ne zna i ne mozes do sefa nikako da dodjes samo da blebeces u prazno sa call centrom!!! Sad raskid ugovora i cao dosta vise
PONOVO, RESITE OVO PO HITNOM POSTUPKU Kvar nije otklonjen, JOS UVEK. Teku dani na nasu stetu I nase online poslovanje.. Iz kol Centra kazu da stoji u zapisniku da je zavrseno daljinskim putem, hahaha. Pa Vi ste carobnjaci da fizicki odvojen kolaksioni kabl spojite online, strasno... Zaveden je br. tel. za kontakt 063...... a vi zovete br. tel. Iz ugovora, strasno... Kol centar dobiti je premija, svaki poziv kosta po desetine minutes, vremena I zivaca strasno... POSTO ste ocito nesposobni, nestrucni neazurni I neprofesionalni MI CEMO SA VAMA RASKINUTI UGOVOR u najskorijem roku, kao I mnogi u NASEM okruzenju sto su Vas napustili Iz istog razloga... A za ovaj prekid I stetu koju nam nanosite trazimo da se za ove dane umanji pretplata, a u boljem slucaju I da NE PLATIMO OVAJ RACUN ZA 11. NE BI NAM NADOKNADILO STETU KOJU STE NAM NANELI..
SRAMOTA!
Срамна услуга.. променили су из радијус вектора, пола канала склонили после пар месеци.. Интернет после поноћи ни не ради, преко дана како му се ћефне, углавном не ради.. позовем број са интернета који су оставили јавља се оператер и каже да је број непостојећи.. треба их запалити
Pakao, jos ja kao uzimam apolon preko njih, uredjaj se gasi na svakih 3 minuta sam od sebe.. raspali se da Bog da
Zalosna usluga
Dno dna i krajnji bezobrazluk , neprofesionalno ponasanje i za izbegavati u sirokom luku. 100% LOŠE ZA SVE PRIMERA IMAM MNOGO!
Strašno,nedaj bože nikom ovaj pakao kao sa supernovom , neprofesionalno skroz.Ko me natera da menjam operatera pojeo sam veliko 💩💩💩💩💩

Meni odlicno . kad si glup naroda matora !
Katastrofa od kablovskog operatera raskinuću ugovor.
Katastrofa. Nisam sanjao da je ovako nešto moguće. Kada nastupi problem ne postoji živa osoba s kojom možete da raspravite stvar. Pisaćete beskrajne emailove službi za reklamacije, koje će vas praviti budalom besmislenim odgovorima. I ne postoji mogućnost da dođete do neke više instance, do nekog šefa ili menadžera - proverite na njihovom sajtu, nema kontakt telefona niti emaila osim broja call centra, gde postoji samo služba za prodaju i tehnička služba za prijavu kvara. Oličenje neprofesionalnosti i bahatosti.
Nema gore od ovog. Sam pakao je lakši od njihovih 'usluga'
Mislio sam da je moj prethodni operater bio loš, medjutim, sada shvatam da dno može i da se probije. Najgori korisnički servis koji možete sebi da priuštite. Ostave vas bez interneta skoro 30 dana i traže vam punu cenu za uslugu koju vam nisu isporučili. Da stvar bude gora, ubedjuju vas da su vas obavestili o svemu, a dokaze za to nemaju, ubedjuju vas i u to da niste zvali da prijavite reklamaciju. Prosto vredjanje zdravog razuma.
Da mogu da im dam 0 zvezdica dala bih - toliko o njihovoj usluzi. Spremni su da te ostave bez interneta cak i ako placate racune na vreme i nakon sto ih zove 5x da prijavite da vam internet ne radi. Na to oni kazu da ce da proslede “kolegama u tehnickom timu” i da ce neko da se javi u “najkracem roku” - proslo je nedelju dana od kad sam ih zvala i poslala upit preko njihovog sajta i naravno niko se nije javio. Na kraju sam zvala da cujem koja je procedura a gasenje ugovora sa niima na sta mi je receno da moze da se ode do najblize radnje/filijale i da je otkazni rok (za njihove usluge koje ni ne rade a ni oko kojih nisu spremni da ti poprave) mesec dana. Sve to da bi moj otac otisao do najblize filijale i da bi mu ljudi koji tamo rade rekli da za otkazivanje mora do njihove radnje blizu Sava Centra. Malo je reci da je sve vezano za niiu katastrofa i da ih treba zaobici u potpunosti.
Poslali mi ugovor u poštu,pa ga ovi posle 5 dana vratili. A u poslovni u u Rumi me šetaju od pošte do njihove poslovnice niko ništa ne zna. U call centru kad god nazovem svi ljubazni a niko ništa ne uradi. A za to vreme stiže račun uvećan za 400 din. Tako da raskida ugovor. Ne profesionalizam teški!!!
I ja sam ostecena kao mnogi drugi uzas su katastrofa od 1o nemam internet izdrzacu ugovor i daleko im lepa kuca.

Da mogu nulu da vam dam, ja bih vam dala. Toliki neprofesionalizam da ja nemam reci. Od ovih bezite sto dalje.
Katastrofalno ponasanje 'nove' firme...promenili samo ime iz supernova u radijus vektor, a nisu preuzeli obabeze stare firme, pa nama korisnicima koji smo imali potpisane ugovore sa radijus vektorom na 90+ kanala, ostavili bukvalno 30-40 nekih krs kanala da gledamo. Cim istekne ugovor uzimam drugog operatera!!!!

Ko želi da od svog života napravi pakao u čekanju na javljanje operatera (nikada se neće javiti), u čekanju od 1,5h svaki put kad uđe u poslovicu Supernove u Borči, ko želi da od sebe napravi kompletnog idiota (ako i ne želite, oni će vas napraviti) nek se 'zabavi' pokušajima da iskoristi svoje pravo i za svoj novac uživa u gledanju kablovske i korišćenju interneta. Najveća neprofesionalnost i bezobrazluk na delu.

Strasno,nedorasli trzistu,bezite of njih sto pre,dno Dana said uslugama,dno,
Jedan
Upravljajte svojim profilom potpuno besplatno! Potvrdite i ažurirajte informacije, odgovorite na recenzije i komunicirajte sa svojim klijentima.
Ukoliko ste primetili grešku u objavljenim podacima, molimo Vas da nam prijavite.