Zaštita potrošača Šabac
Zaštita potrošača Šabac
Savremeni svet doneo je hiperprodukciju različitih proizvoda i usluga, kao i mnoge nove načine njihove nabavke. Od maloprodaje, preko internet naručivanja i telefonske prodaje do ostalih savremenih kanala trgovine i dostave, ljudi lako mogu da dođu do svega što im je potrebno. Ipak, u vremenu brzog protoka velikog broja informacija, potrošači često ostanu zatečeni, nedovoljno informisani, nezadovoljni, ponekad i prevareni. Stoga je danas više nego ikad važno edukovati se i informisati o svojim potrošačkim pravima kao i obavezama trgovca ili pružaoca usluge, a koja su često specifična za određeni način kupovine ili vrstu proizvoda i usluge koju pružaju. Pred vama je spisak državnih institucija i udruženja koja se bave zaštitom interesa potrošača, na čijim stranicama možete pronaći sve kontakte i informacije na ovu temu. Bilo da imate problem ili nedoumicu u vezi sa bankarskim uslugama ili imate reklamaciju na porizvod ili želite da prijavite neljubaznog trgovca, poruka je da se inicijativom, angažovanjem i udruživanjem utiče na stvaranje atmosfere socijalne odgovoronosti i pravednosti.
Upis novih objekata na PlanPlus je uvek dobrodošao.