Republički fond za zdravstveno osiguranje - filijala Beograd

  • (19 recenzija)
  • Nemanjina 30, 11000 Beograd (Savski Venac)
  • 011/2659-094
  • Sve lokacije na mapi (135)
  • Nepotvrđen profil

Radno vreme

  • Ponedeljak 07:30-15:30
  • Utorak 07:30-15:30
  • Sreda 07:30-15:30
  • Četvrtak 07:30-15:30
  • Petak 07:30-15:30
  • Subota ne radi
  • Nedelja ne radi
Kategorije

Adresa

U blizini
Parking
Javni prevoz
Prikaži još

Recenzije

Sanja Sakotic
Sanja Sakotic

Neljubaznost i bahatost na zavidnom nivou.

  • 04-07-2024
Ivanp1806 Petrovic
Ivanp1806 Petrovic

Niko se na javlja na navedene brojeve telefona!?

  • 02-02-2024
isidora977
isidora977

Odbijena sam na prvostepenoj i drugostepenoj lekarskoj komisiji u cilju regulisanja zdravstvenog osiguranje zbog Adisonove bolesti zbog koje mi je neophodna mesecna terapija. Nisam dobila savet kako na drugi nacin mogu da regulisem. Totalno neljubazno,bez empatije i razumevanja situacije u kojoj se nalazite. Samo gledaju da vas otkace...

  • 26-11-2023
Sladjana Goran Tanasic
Sladjana Goran Tanasic

Probajte gospodo da pristupite e-salteru (vi ste fini,kovid je, ne zelite da pravite guzvu ,nego da se o svom predmetu elektronski informisete!? E, pa to ne moze!!!) Vas predmet se vodi kao broj JMBG-a(kaze sluzbenica u ekspozituri PIO Cukarica)kolega iz nemanjine kaze da vam nisu dali identifikacioni broj koji vam takodje treba, da ih ponovo zovete i tako krece teniski mec ali ste vi loptica koju oni udaraju.Prebace vas na Novi Beograd a tamo vam se javi sluzbenica koja je sve samo ne ljubazna ,da ne upotrebim teze reci Sluzbenica vam saopsti da E-salter ne radi kada oni rade i da svi moramo o svom predmetu da se obavestavamo licno. J----s kovid idemo svi u PIO.

  • 29-01-2021
Lenka20
Lenka20

U vreme korona, dve kvazi lekarske iz Vladetinoj 5 soba 3, preko misljenja od Prim Mr sci med p eumpftiziologa, zaključuju bolovanje zenice koja je imala masovno zapaljenje puca, vodu u pleuri, lezi 9mm astmu Posto im je dosla koleginica, pacijentu kazuje da izdaje napolje posle tri sata cekanja Obaveznu rehabilitaciju u Soko Banji i nepominju. To je za njihove prijatelje Ako mi se nesto desi tuzba ide do Strazbura, i materijalna odsteta

  • 21-05-2020
MrVozdaja .
MrVozdaja .

Poštovani, Blago je rečeno da sam šokiran i razočaran ponašanjem Vaših zaposlenih koji rade na šalterima prijavu i odjavu.Izuzimam iz priče gdju Draganu Mirković koja hoće da odradi posao,ali kada dobijete pogrešan br.na lutriji pa završite kod Mićovića i gdje pored njega onda možete da plačete samo. Hoću da kažem da neće da prihvate prijave za npr Novi Beograd,Palilulu itd. Gospodja koja sedi pored Mićovića me ubeđuje kako mi je Novi Beograd bliži od Nemanjine iako živim na Voždovcu.Čak i Mićović koji je godinama bio od retkih korektnih radnika me zbunjuje i kao i gospodja daju lažna obaveštenja i gleda kako da se reši klijenta. Na kraju sam otišao u drugi deo grada na Novi Beograd gde su ljudi ljubazno i bez tih nepotrebnih dokumenata za koje su mi dvoje radnika iz Nemanjine dali lažne informacije kako bi me odbili uradili posao.Želim da kažem da neljubaznost i bezobrazluk Vaših zaposlenih čine satisfakciju kada odete u Novi Beograd ili Palilulu doživite kontra osećaj jer su ljudi preljubazni i sušta suprotnost . Šalter informacije,gde se nalazi mladić koji glumi kriminalca i ne želi da da bilo kavu informaciju,njegova drskost,pretnje je posebna priča. Godinama povremeno dolazim u Nemanjinu kada nemam mogućnost da uradim posao elektronski,sada se molim Bogu da ne moram da idem ,jer posao neću završiti sigurno. Šta se desilo sa ljudima ,meni nije jasno,ali da ne žele da prime odjavu ili prijavu i da lažu ljude kako im je dokumentacija nepotpuna je neviđena sramota.Ja molim nekog od nadležnih da im ukaže na ponašanje,jer sam počeo da se plašim odlaska na Vaše šaltere. Primite ovu sugestiju krajnje dobronamerno, Srdačan pozdrav,

  • 04-03-2020
Danica Radovanović Kecman
Danica Radovanović Kecman

Dobar dan, imam velike primedbe na rad zdravstvenog iz Nemanjine, kao Vladetine 5, jer sam sa Opštine Zvezdara. Dijabetičar sam na insulinu već 11 godina, imam 63 godine. Insulin 'NOVOMIX' primam 3 x dnevno, i na bazi toga sam dobila lečenje u 'MERKURU', posle 4 godine . Boraveći u Banji SAZNALA SAM ,DA PACIJENTI NA INSULINU, DOLAZE DVA PUTA GODIŠNJE, tj. na 6 meseci, i TO SAMO ONI IZ RAŠKOG OKRUGA , i plus jednom u 4 godine-edukacija??????????? Isto tako, ko je samo JEDNOM NA INSULINU-UVEČE, dobija BANJU, kao itračice za merenje šećera, a ja sam sve to kupovala ?????????? Pošto sam putovala autobusom-LASTA-, kupila povratnu kartu, kao penzioner imala popust, i danas kada sam otišla u Vladetinu, rečeno mi je, da ne priznaju stanične usluge?????????? Da li sam mogla da uđem u autobus da to nisam platila, to iznosi 300,00 din., i za moju invalidsku penziju veliki trošak! JAKO SAM RAZOČARANA U DRŽAVU, SISTEM, ZAKON, PA MI I TO PODIGNE ŠEĆER! Ako neko ima slične iskustva,volela bih da ih razmenimo! Srdačan pozdrav,

  • 18-02-2020
Zorica Grbovic
Zorica Grbovic

Interesuje me kako je moguce da PIO N Bgd s oba 3 zamenica sefa ODBIJE da primi zahtev za bolovanje da pri tome ne pigleda papire pravdajuci se da je stupio novi Zakon ali da oni nisu u mogucnosti da papure prime? Interesuje me zasto dokumenta nisu primljena jer je PiO u obavezi da primi ista i resi ih u zako nskom roku od 3o dana. Ko se to poigrava sa gradjanima ove drzave i zasto??? Jer se mi nalazimo u cirkuskoj predstavi gde gospodj a koja sedi tu gde sedi moze da radi sta hoce???? Odgovorite mi zasto tolika bahatost i toliki bezobrazluk i dokle????

  • 22-06-2019
Bata Vesna
Bata Vesna

To sto smo glasali to smo i dobili.

  • 30-05-2019
Zeljko Carapina
Zeljko Carapina

Prosto da mi bude malo lakse.Pokusajte da dobijete telefonombilo koju filijali RFZ ,pocevsi od centrale u Nemanjinoj i bicete svesni koliko drzavni sluzbenici imaju privilegija ,osim pristojnih plata.Niko ne mora da odgovara na telefonske pozive,cak ni sektor za invalidska lica !Podizanje telefona ometa njihov samopregorni rad!Ostalo je jos samo da se hitna pomoc ne javlja na telefone,pa da svi lepo oemo na jedno lepo mesto..Bice nam lepse..

  • 07-12-2018
Katarina Jokić
Katarina Jokić

Katastrofa

  • 29-10-2018
Ana Brajović
Ana Brajović

Snimljeni glas na broju centrale uredno se javi i najavi da u nastavku razgovora treba birati lokal ili operatera, ali posle toka, samo drugi automat, ovog puta zenski glas, kaze da su unavailable.

  • 06-08-2018
Masa Mor
Masa Mor

Doći će jedne noći crni đavo i podići slušalicu. Zaposleni u ovoj ustanovi će pokušati da se brane niskim platama, ali neće spominjati način na koji su se zaposlili. Ali, đavo zna kako...

  • 15-01-2018
Bibi Meduza
Bibi Meduza

JEDNA REČ OPISUJE RAD OVE SLUŽBE --- BEZOBRAZLUK !!! ZEZAJU NAS U ZDRAV MOZAK, KAO , UOSTALOM , SVI U OVOJ SPRDNJI !!! IMA LI OCENA MINUS MILIJARDA ???

  • 27-06-2017
Sizif
Sizif

Na telefone se zaista niko ne javlja! Put pod noge, pa otidjite licno, jer kod nas jos nije stigao 21. vek!!!

  • 01-06-2017
Ivan Ilic
Ivan Ilic

Nevjerovatna istrajnost i strpljenje i tolerancija na zvuk zvonjave telefona pri čekanju da pozivaoci odustanu od ideje da ce se iko ikada javiti na broj gore istaknut, kako bi se videlo da i oni imaju telefon, a mi nadobudni i dalje mislimo da kafa nije veći prioritet od nekoga kome zdravlje ne dozvoljava da po deseti put dolazi i čeka po redovima kako bi dobio informaciju o svom problemu koji njih tamo cak i ne zanima. Samo pravi profesionalci sposobni su da odvoje posao od osecanja i hladne glave bez mesanja ljudskosti, bez šanse da pokleknu pred znatiželjom jave se i ipak saznaju kakav je to problem naterao nekog od nas da po stoti put poziva isti broj, mirno petnih pogleda i mirne savesti nastave sa ispijanjem kafe!

  • 02-02-2017
Sanja Ilic
Sanja Ilic

Zasto se niko ne javlja na ove brojeve telefona? Mozete slobodno da ih izbrisete onda sa Sajta?!!!

  • 26-01-2017
Bojana Vujovic
Bojana Vujovic

Želela bih da iskritikujem gorepotpisanog kolegu po upornosti, Mitra Toškovića. Da li mislite da je u redu što ste u ovako detaljnoj pohvali zaboravili da pomenete kolege iz ostalih ispostava po gradu? Na primer, Čukarica. Tamo niko nikada nije podigao slušalicu! Zamislite koji tamo zen majstori rade. Rade pod pritiskom zvonjave telefona i uspešno je ignorišu godinama! Mislite da je to lako kolega? Ne, nama je lako da sedimo i besomučno zovemo. Nezahvalni smo. Pomenula bih još i sjajnu organizaciju po pitanju prebacivanja odgovornosti sa jednih na druge, tako uigran tim trebalo bi da pošaljemo na olimpijadu! Eto, niko nema odgovor na pitanje kako da student stariji od 26 godina izvadi knjižicu. Ta tajna čuva se kao sveti gral, svako će vas (uživo svakako, ako dovoljno dugo stojite u redu) rado saslušati, ako su ustale na desnu nogu možda će čak reći i 'Jao, strašno' i poslati vas na drugi kraj grada gde će sigurno znati odgovor na vaše pitanje. Evo i od mene jedan veliki aplauz za uigranost, upornost, toleranciju na zvonjavu telefona, informisanost, ma, sve u svemu, petica k'o vrata!

  • 26-01-2017
Митар Тошковић
Митар Тошковић

Ostalim sličnim službama treba oko dve nedelje redovnog zvanja na telefon da se jave. Ove bih morao da pohvalim jer se javljaju posle 5 dana redovnog zvanja. Evo danas mi je opet prvi dan zvanja, pa zovem na svakih pola sata i u petak bi trebalo da se jave... Jedva čekam :) Inače, kome treba nešto hitnije preko telefona, može da skrati interval zvanja npr. na 15 min i javi će se sredinom trećeg dana zvanja. Za ovako požrtvovan rad dajem 5 zvezdica. Takođe, ako one nesreće iz pošte kao 'izgube' Vašu zdravstvenu karticu, ništa ne brinite, sigurno je Nemanjinoj 30. Oni sve te kartice čuvaju kao oči u glavi i treba im samo 2 do 3 meseca da ih nađu. Karticu možete preuzeti čim ih dobijete na telefon, ali pazite, ako se preskoči jedan dan zvanja onda se resetuje broj dana koji treba da se zove.... To je jedini problem, al' siguran sam da će se u procesu evrointegracija i to ispeglati.

  • 23-01-2017
Napiši recenziju

Ocena:

Netačni podaci?

Ukoliko ste primetili grešku u objavljenim podacima, molimo Vas da nam prijavite.

Prijavi grešku!