OTP banka

  • (2 recenzije)
  • Bulevar Zorana Đinđića 50A, 11070 Beograd (Novi Beograd)
  • 0800/232-322
  • Sve lokacije na mapi (235)
  • Uredio PlanPlus

Radno vreme

  • Ponedeljak 09:00-18:00
  • Utorak 09:00-18:00
  • Sreda 09:00-18:00
  • Četvrtak 09:00-18:00
  • Petak 09:00-18:00
  • Subota ne radi
  • Nedelja ne radi
Opis

OTP banka je najveći kreditor privrede i stanovništva i lider na tržištu faktoring, lizing i e-commerce usluga, sa skoro 3.000 zaposlenih koji servisiraju više od 766.000 aktivnih klijenata iz svih segmenta, od stanovništva, preko preduzetnika, poljoprivrednih gazdinstava, malih i srednjih i preduzeća i velikih domaćih i multinacionalnih kompanija.

Prikaži još
Kategorije

Adresa

U blizini
Parking
  • Ulično parkiranje:
    Zona 3 (zelena)
    Zona 4 (plava) (21 m)
Javni prevoz
  • Antifašističke borbe (110 m)
  • Blok 25 (137 m)
  • Blok 26 (170 m)
Prikaži još

Recenzije

Boro Petrovic
Boro Petrovic

Loša politika banke prema klijentima

  • 06-09-2021
ana t
ana t

Nikome ne preporucujem ovu banku jer su bahati, nedogovorni, sa losim osboljem i servisom i uvereni da se to nece primetiti. 1 Neobrazovano osoblje koje ce vam usmeno dati bilo kakva objasnjenja, tako da je najbolje da sve trazite pismeno ili se osposobite da sami postanete bankar i tumacite sve klauzule ugovora. Ukoliko vas 'zeznu' nekim njihovim nemustim objasnjenjem , sluzba za Reklamacije ce vas pozvati na ugovor gde sve lepo pise. Znaci trazite da vam sve pismeno potpisu ili snimajte telefonske razgovore da ih mozete goniti na sudu. 2. Imaju jednu jedinu sluzbu za reklamacije i to pismenu, gde gospodin zvani Rodic ne ispituje ono sto trazite od njega i potpuno se ne obazire na vase probleme ili na prijavu da im je telefonski servis katastrofalan. Uverava vas da oni jako paze na izbor osoblja koji pojma nema da vam pruzi informacije koje u vam potrebnu, osim kad treba da vam napravi kredit i uzme pare. 3. Servis takodje koji pojma nema sta ih pitate i svako od njih daje razliciti odgovor, Uglavnom ne znam zasto postoje jer za svako i najobicnije pitanje zele da vas povezu sa licnim bankarom, koji se naravno ne javlja. Uveravaju da to sto salju filijali mejl vidi cela filjial, ali ostace nemi na sve vase urgencije. Pricam o filijali Kralja Petra, za ostale ne znam, Zakazuju vam termine kad dodjete u banku ti termini ne postoje. I prosecno vreme javljanja je na 20 minuta Poenta nemaju nijedan telefon direkcije i niko ne snosi odgovornost.. Svi telefoni su im od servisa koji je katastrofalan, Takodje njihova sluzba za reklamacije vam blokira mejlove ako ne znaju sta da vam odgovore. Uzimaju jedini nadoknade za kredite od skoro 3 posto, suma sumarum gledaju samo da strpaju pare u dzep a usluga im je nula.

  • 20-05-2021
Napiši recenziju

Ocena:

Galerija
Netačni podaci?

Ukoliko ste primetili grešku u objavljenim podacima, molimo Vas da nam prijavite.

Prijavi grešku!