Selidbe Niš
Selidbe Niš
Selidba može predstavljati stresan i naporan posao, naročito kada živite u velikom gradu. Upravo iz tog razloga, većina ljudi se odlučuje za angažovanje agencije koja će ovaj proces organizovati i sprovesti u delo. Ukoliko i sami planirate selidbu i potrebna Vam je stručna pomoć, na pravom ste mestu. Na ovoj stranici ćete pronaći spisak agencija za selidbu na teritoriji Beograda, Novog Sada, Niša, Subotice i drugih gradova. Ove agencije obezbediće Vam sve usluge vezane za selidbu, od besplatne procene i ponude cene selidbe, preko materijala i kutija za pakovanje stvari, kamionskog ili kombi prevoza nameštaja do radnika koji će izvršiti utovar, demotažu i montažu nameštaja. Bez obzira da li planirate da promenite samo ulicu, grad ili čak državu, na ovom mestu naći ćete agenciju koja može da izađe u susret svim Vašim potrebama i zahtevima, te da uspešno sprovede u delo ono što ste planirali.
Najčešće postavljana pitanja
- Šta je isplativije, angažovati agenciju ili sam organizovati selidbu?
- Odgovor na ovo pitanje je relativan. Ako se odlučite da sami organizujete selidbu verovatno ćete u finansijskom smislu proći jeftinije nego da stvari selite svojim prevoznim sredstvom i uz pomoć prijatelja. Ipak, velika ušteda sopstvenog vremena, živaca, energije i garancija od eventualnih oštećenja postiže se angažovanjem profesionalne agencije za selidbe.
- Koliko okvirno košta angažovanje agencije za selidbe?
- Cena selidbe nije univerzalna jer zavisi od mnogo faktora, pre svega od vrste i količine stvari za prenošenje, kao i distance na koje se ove moraju prevesti. Na cenu selidbe utiče i podatak da li se stan nalazi u prizemlju ili na spratu, da li zgrada poseduje lift, odnosno koji nivo angažovanja nosača je potreban. Na kraju, na cenu obično utiče i pitanje da li se od agencije za selidbe očekuje da demontira i zapakuje stvari, odnosno montira ih u novom objektu. Stoga je najbolje informisati se u direktnom kontaktu sa agencijom.
- Koliko će trajati selidba?
- Vreme trajanja selidbe zavisi od količine stvari predviđenih za preseljenje, distance i angažovanih resursa. U najvećem broju slučajeva prenos stvari sa jedne lokacije na drugu završi se u roku od nekoliko časova do jednog dana.
- Koje vreme je najbolje za planiranje selidbe?
- Ukoliko selidba nije prinudna, najbolje je planirati je za dane vikenda i po lepom vremenu, kako bi se izbegli rizici od gužve u saobraćaju ili oštećenja stvari usled kiše, snega, vetra ili klizavog terena.
- Kako se pripremiti za selidbu?
- Kako bi selidba protekla relativno brzo i bez velikog stresa, poželjno je da sami razvrstate i u čvrste kutije upakujete i obeležite stvari kako biste na novoj lokaciji tačno znali gde se šta nalazi. Takođe, ceo postupak možete prepustiti i agenciji za selidbe koja će uz Vaš nadzor profesionalno upakovati i osigurati od oštećenja sve što je potrebno.
Upis novih objekata na PlanPlus je uvek dobrodošao.