Recenzije
Imam primedbu na rad vase telefonske centrale jer mi je ponekad potreban mali godisnji odmor da bi mi se neko javio valjda bi trebalo tokom celog radnog vremena neko da dezura i da odgovara na pozive. Predpostavljam da ovo moja primedba nece nista promeniti ali tek onako rekoh da vam se javim. Pozdrav i zelim vam uspeh u radu
- 21-04-2021
Poštovani, molim kontakt telefon osobe iz tehničkog sektora od koga mogu dobiti precizne informacije o tipu i proizvođaču MTK uređaja koji treba da se montira umesto uklopnog sata. Gospođa, koja kaže da se javlja sa šaltera, daje informacije tipa 'tražite u Kruševcu MTK uređaj za područje elektrodistribucije u Trsteniku'. Ja živim u Jagodini i ne mogu da idem po radnjama u Kruševcu i tražim MTK uređaj na ovaj način. Očekujem kontakt sa kompetentnom osobom i profesionalan pristup zapošljenih prema svakom potrošaču.
- 24-07-2019
U selu Lazarevcu vec 4 dana se ne gase ulične rasvete,rešite nastao problem.
- 16-07-2019
U selu Lazarevcu ne gase se ulična svetla 6 dana ni ti ko dolazi da popravi nastao problem.
- 26-03-2019
Nemam nameru da pišem nikakvu recenziju. Samo želim email kako bih ukazao na problem očitavanja potrošnje struje u kući u Globoderu, u kojoj su živeli moji roditelji. Verujem da postoji dosta slićnih problema sa kućama koje su, zbog smrti članova domaćinstava, postale vikendice. Kada se na ove probleme doda nekooperativnost čitača, koji ne najavljuje vreme očitavanja, već se ponaša kao da je direktor EDB na koga se mora čekati neznano koliko, jasno je o čemu se radi. Potrebno je sistemsko rešenje, izmeštanje strujomera na banderu i sl. Ali, uputite me gde da pronadjem email EDB Trstenik da temeljnije objasnim problem.
- 05-03-2018
Ukoliko ste primetili grešku u objavljenim podacima, molimo Vas da nam prijavite.