Agencije za digitalni marketing Čukarica
Agencije za digitalni marketing Čukarica
Poslednje decenije svedoci smo sve veće potrebe za Internet marketingom i možemo slobodno reći da je došlo do ekspanzije svega što čini digitalni svet. Internet marketing obuhvata sve marketinške aktivnosti koje se odnose na korišćenje elektronskih uređaja u svrhu promocije i prodaje proizvoda ili usluga na online platformama. Digitalni marketing podrazumeva plasiranje oglasa kroz Google kanale, Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, TikTok, zatim email marketing, kao i SEO strategiju, pisanje sadržaja za web (content marketing) i grafički dizajn. Danas, bez ozbiljnog sajta koji nudi odgovore na sva pitanja Vaših korisnika, kao i dobre pozicije na Google pretrazi ili pak online shop-a, ne možemo da zamislimo uspešan biznis. Pored dobro urađenog sajta, trebalo bi promovisati proizvode, optimizovati pretragu po ključnim rečima, analizirati tržište i konkurenciju, skrenuti pažnju na svoj brand. Obratite se nekoj od agencija za digitalni marketing koje će Vam pomoći da odgovorite izazovima koji su pred Vama, kada su u pitanju marketinške kampanje na Internetu. Pružiće Vam odgovor na pitanja kako plasirati marketinšku kampanju, izradiće profesionalna grafička rešenja ili video za društvene mreže i promociju ili napraviti i optimizovati Vaš sajt, kako biste se našli u vrhu pretrage na Google-u, i na taj način ostvarili bolje poslovne rezultate.
Najčešće postavljana pitanja
- Šta rade agencije za digitalni marketing?
- Agencije nude usluge izrade plana marketinških aktivnosti, izradu vizuelnog identiteta, PPC marketing (plaćanje po kliku), marketing na društvenim mrežama (Facebook oglašavanje, Instagram oglašavanje), vođenje društvenih mreža, SEO, Content marketing, izradu i održavanje web sajta, izradu grafičkih rešenja, snimanje i editovanje video sadržaja, analizu tržišta, analizu konkurencije, analizu kampanja i konsulatacije iz oblasti digitalnog marketinga.
- Koja je cena oglašavanja na Google-u, Facebook-u, Instagram-u?
- Cenu oglašavanja kao i prisustvo na društvenim mrežama određujete sami u skladu sa Vašim budžetom, i u zavisnosti od toga šta je Vama najisplatljivije. Mesečno možete sami odrediti početni budžet koji ćete uložiti za Internet oglašavanje, i pažljivom analizom rezultata kampanje, možete povećati ili smanjiti budžet, takođe utvrdićete koji je kanal za Vaš posao najbolji. Ulaganja mogu da se kreću od 5% ukupnog prometa, a iznos koji će sigurno puržiti dobre rezultate kreću se od 10-20% ukupnog prometa.
- Koliko je isplativo ulaganje u digitalni marketing?
- Profesionalci iz agencija analiziraju i određuju koliko treba novca uložiti da bi Vam se ulaganje u digitalno oglašavanje isplatilo. “Biti prvi na Google-u” je rečenica koju možemo često da čujemo u poslednje vreme, međutim to nije uvek optimalno rešenje i nije ga ni lako dostići, nekada i previše košta. Sve zavisi od toga čime se bavite, koliko je Vaš brand poznat na tržištu i na kraju, da li se od uloženog novca uvećava Vaša zarada. Međutim danas je online prisustvo neophodno za uspešan biznis, i ukoliko ne želite da ulažete u digitalni marketing možete imati ozbiljne gubitke. Zato treba konsultovati agenciju, tražiti optimalnu ponudu koja je najbolja za Vaš biznis, dobićete merljive efekte pomoću alata za digitalni marketing, pa u svakom momentu možete da znate koliko je uspešna Vaša marketing kampanja.
Upis novih objekata na PlanPlus je uvek dobrodošao.