Zaštita potrošača Beograd
1. Centar potrošača Srbije CEPS
- Španskih boraca 32A, 11073 Beograd (Novi Beograd)
- Blok 28
- 011/3120-444
2. Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija - Sektor za zaštitu potrošača
- Nemanjina 22-26, 11000 Beograd (Savski Venac)
- 0800/103-104
3. Nacionalna organizacija potrošača Srbije
- Kralja Petra 45, 11158 Beograd (Stari Grad)
- 011/404-6300
6. Sektor tržišne inspekcije - odeljenje tržišne inspekcije Beograd
- Omladinskih brigada 1, 11070 Beograd (Novi Beograd)
- Blok 31
- 064/810-4444
7. Udruženje bankarskih klijenata Efektiva
- Porečka 13, 11108 Beograd (Palilula)
- Viline vode
- 011/329-4885
8. Zaštita potrošača Potrošački savetnik
- Preševska 61, 11160 Beograd (Zvezdara)
- Zvezdara 2
- 011/2415-485
Zaštita potrošača Beograd
Savremeni svet doneo je hiperprodukciju različitih proizvoda i usluga, kao i mnoge nove načine njihove nabavke. Od maloprodaje, preko internet naručivanja i telefonske prodaje do ostalih savremenih kanala trgovine i dostave, ljudi lako mogu da dođu do svega što im je potrebno. Ipak, u vremenu brzog protoka velikog broja informacija, potrošači često ostanu zatečeni, nedovoljno informisani, nezadovoljni, ponekad i prevareni. Stoga je danas više nego ikad važno edukovati se i informisati o svojim potrošačkim pravima kao i obavezama trgovca ili pružaoca usluge, a koja su često specifična za određeni način kupovine ili vrstu proizvoda i usluge koju pružaju. Pred vama je spisak državnih institucija i udruženja koja se bave zaštitom interesa potrošača, na čijim stranicama možete pronaći sve kontakte i informacije na ovu temu. Bilo da imate problem ili nedoumicu u vezi sa bankarskim uslugama ili imate reklamaciju na porizvod ili želite da prijavite neljubaznog trgovca, poruka je da se inicijativom, angažovanjem i udruživanjem utiče na stvaranje atmosfere socijalne odgovoronosti i pravednosti.
Upis novih objekata na PlanPlus je uvek dobrodošao.